Uscha

Vaknade imorse och mår inte så bra, kräkts flera gånger och sett ganska funky ut i min alldeles för långa morgonrock.. Mitt huvud håller på att dö och jag orkar inte vara uppe så mycket, konstigt nog har jag riktiga cravings för popcorn och mango, helst en blandning :S

JA just, gjorde en misslyckad efterrätt i helgen, en kaffe och whiskeytårta... allt gick jättebra tills jag skulle hälla allt i formen med löstagbar kant.. trodde det skulle gå bra eftersom jag hade en kakbotten att hälla smeten på men icke, hälften av allt hamnade på golvet, spisen och i frysen -.- suck!

Jag känner att jag inte har så mycket kul att skriva här, men i år ska det bli ändring med det, jag ska bli mer social hitta på lite mer och hitta på positiva saker istället för att klaga på allt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0