Sportlov!

Äntligen lov!
Tyvärr lär jag ju inte få så mycket gjort då jag hoppar på kryckor, ingen snowboard eller höga klackar...
Dock så känns foten lite bättre, och när jag var ute med hundarna testade jag att "gå normalt" (ist för att gå som en 150-årig tant) tyvärr så känns det ju i foten nu efteråt så jag skulle nog ha lugnat mig lite...

Mor o far var på the refreshments på Södra berget igår, så vi var hundvakt, Fannie blev botskämd med popcorn och Dixie, ja eftersom hon går på diet så var hon mest bara söt :)

På lovet ska vi upp några dagar till Övik är det tänkt, så får se vad vi hittar på där..

Just nu sitter jag och är väldigt sugen på tatuering #2. som blir en sleeve i min favoritmusiks tecken (rock/metal)
Förhoppningsvis får jag kanske jobb lite snabbt så det löser sig, men annars får man väl fortsätta drömma ett tag.

Katterna är skitjobbiga just nu, de har rivit sönder tapeterna i sovrummet, som tur är har vi tapetklister så vi akn limma fast det snabbt. Varför de gör så mot väggarna kan ju vara att det just nu bor en liten råtta i dem..

Ja, min lilla voffe Dixie ska opereras på onsdag, hon har en jättecysta i äggstocken så därför måste hon steriliseras så hon mår bättre nån gång..

Hemma händer det inte så mycket, vädret är underbart så jag ska snart ta o sätta mig ute med ett glas juice :)
Byes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0