slut på lovet..

Efter två extra studiedagar är det än en gång dags att sätta sig vid skolbänken på John Bauer i Sundsvall.. Och hur känns det? Jo inte alls så kul faktiskt.. Det är så mycket som skrivs i tidningarna och ibland undrar man ju om det ens går att få jobb efter all kritik mot skolan, har hört att vissa arbetsgivare "sorterar ur de som gått på JB" men det tror jag vad jag vill om, det är ju fan diskriminering och sånt tål jag inte...

Men jag kan i alla fall inte sluta tänka på mina betyg, som faktiskt är riktigt bra.. Ska jag verkligen ha de betygen eller är det en lärare som bara satt dem ändå för att det ska se bra ut? Hmm I wonder....


Mysan goes SURPRISE-mode

Jaja nu sitter jag ju iaf här och mår kasst, huvudvärken är tillbaka men som tur är så har jag fått tid för skallröntgen (vilket datum det nu var) sen om det inte visar nåt vet jag inte vad som kommer hända, jag vill bara få ett slut på det här och kunna leva normalt (mer eller mindre).

Foten är också bättre, den känns när jag anstränger mig men om jag tar det lugnt går det ganska bra att gå på den.

Idag ska jag och Dennis fara och handla lite mat så jag har nåt att äta på praktiken imorgon, förhoppningsvis vaknar han snart och kommer och hämtar mig för snart har jag för ont i huvudet för att ens kunna se något.. Kul det att inte kunna köra bil när jag har de minsta huvudvärk, för då ser jag plötsligt ingenting, allt blir ett blurr :(

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0