Dixie and stuff

Ja klockan 8.30 var vi in på veterinärhuset vid LV5 och lämnade in min oturföljda lilla hund, nu ska hon steriliseras och så kanske äntligen hennes problem upphör..
Vid tretiden kommer jag få ett samtal som kommer berätta när jag får hämta hem henne, stackars bortskämda hund som måste ha tratt på sig och inte får hoppa upp nånstans, nu kommer hon få vara på golvet som en vanlig hund, hur ska det gå för min kära lilla mor :P..

skulle handla på ica maxi innan jag skulle hem, skulle egentligen fått betala runt 3-400 kr men det blev bara 50.. varför?? jo PAPPA som säger "äsch inte ska du betala det där och lastar över allt i deras kundvagn" det enda jag fick betala var piggelin, en chokladkaka och halstabletter :)

Jahapp, fick precis ett samtal, operationen gick bra och jag får hämta henne vid tvåtiden, underbart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0