smile empty soul - silhuettes<3

Just idag är jag inte på mitt bästa humör, har svårt att förstå hur människor tänker och varför de gör dumma beslut som sårar....

sitter i skolan och har ont i min fot.. just de, den har jag inte skrivit om..
I december tappade jag ju en madrass på foten (fick en liten blödning i stortån då som jag inte brydde mig om) sedan för två veckor sedan var jag ute och skottade snö, såg inte kanten på trappan och fastnade med mina tår där medans resten av mig åkte ner, så jag var till "farbror doktorn" och han berättade att jga har en blödning i foten och att mina ledband är skadade, så nu går jag ombandagerad och haltande :(

kallt som fan är det i klassrummen iaf, och internet fungerar lika bra som en hög med bajs! firefox och msn fungerar inte alls, och jag har gjort allt arbete så har inte så mkt att göra nu.

usch nä jag tycker inte om måndagar, vill bara hem och dra täcket över huvudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0