Kattungarna och jag..

Ja, en del har hänt sen sist, kattungarna växer så det knakar och jag har praktik.
det går väl inte så jättebra med tanke på att jag mår skitkasst!
Har haft kramer i magen som gör att jag verkligen gruvar mig för att äta, min huvudvärk 24/7 är tillbaka värre än någonsin, inga tabletter, huskurer eller bettskenor hjälper det minsta. Så nu har jag fått tid för en skallröntgen men förhoppningsvis så finns det inget där  (som doktorn så snällt påpekade "om de hittar nåt så är det för sent" tack så mycket)!

Idag tog Dennis sin dator och for till Övik för att lana med några kompisar, så jag är hemma med katterna och mår skit.. har bakat "pensionärslimpa" som är väldigt gott, kanske slänger upp receptet nån gång om jag orkar..

nej, nu ska jag och katterna se på halv åtta hos mig!



hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Börje Selberg

Vill gärna ha receptet

2011-02-15 @ 15:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0