I can't believe our family must die (rent)

Sitter och känner mig väldigt tom just nu, jag har fått veta så mycket som jag trodde jag skulle få slippa ens tänka på.. skönt att ha ett ställe där jag subtilt kan skriva ut min frustration eftersom det inte är nån av "de inblandade" som läser det här...

jag vet inte alls vad jag ska göra, vill inte riva upp det här, men samtidigt kan jag inte bara låta det vara..  Jag tänker inte må dåligt över att den här personen vill förstöra allt!

Åååh frustrationen över att veta vilken skitstövel som kan göra så mot någon, jag trodde folk blev mognare när de blev äldre... Jag känner mig smutsig bara du pratar med mig, jag vill inte dras ner i skiten du har skapat och jag tror att jag snart har fått nog, snart vill jag aldrig mer se dig...

Det är sorligt att få veta såna här saker, men jag tror på karma.. du kommer att få igen för det här!!

Aja för att vara lite mer positiv så ska jag snart ner och äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0