trust issues..

Ja det är något jag tror jag har, svårt att lita på folk... jag hatar när folk kommer för nära för jag vet hur ont det gör när något går fel... killar är nog bland det värsta jag vet, och det bästa.. jag anser att jag har haft min beskärda del av otrogna kräk och att jag är värd bättre.. men när jag väl  tror jag har hittat nåt som är värt att satsa på så törs jag inte,  för jag är för rädd att det ska bli precis likadant..

jag vill kunna lita på dig, men hur ska jag kunna, jag är ett kontrollfreak det vet jag och jag vill veta allt, när jag inte kan det så flippar jag ut totalt! jag är ledsen om jag stöter bort dig ibland men det är för att jag inte är säker, jag tycker ju om dig så mycket, men det gör inte saken lättare av att bo så långt ifrån varandra, vi pratar ju så sällan nu för tiden...

ibland önskar jag helt ärligt att vi kunde börja om, så mycket onödigt som hade kunnat gjorts rätt ifrån början.. jag saknar hur det var i början, innan vi lärt oss varandras rutiner och föll in i ett fack, det var så nytt och spännande då.. jag säger inte att vi har det dåligt nu inte alls, det är underbart.. jag bara saknar lite av spänningen i att knappt känna varandra.. men jag älskar dig ändå, och jag hoppas du gör detsamma, hur jobbig jag än kan vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0