PAIN!

I måndags tog jag bilen till skolan, när jag kom hem och skulle ta min väska ur bagaget så har inte luckan åkt upp hela vägen så jag slår mitt huvud ganska duktigt, det blir svart och jag halvt om halvt ramlar in i bagageluckan :P skitkul (Y) Har nu världens bula av det och är yr/illamående (fortfarande !!??)

Och igår var jag ju ganska duktig oxå, skulle gosa med min hund Dixie, och då skallar hon mig :(
Jag får världens Angelina-läppar fast nu har det försvunnit tack och lov, nu är det bara en stor röd blemma på underläppen som lyser upp i mörkret -.-

Ja och ingen har väl undgått att se att snön har fallit ner, jag trodde jag skulle bli jätenere och sur för det, men helt ärligt så känns det väldigt bra med snö i år.

Just nu sitter jag i skolan och har gjort klar instuderingsfrågorna till religionen, så jag sitter och tittar på =3 (equals three) med Ray William Johnson, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0