Fan för dig!

måste skriva av mig lite, är så besviken... när man ödslat tid på att lära känna en person som kommit en ganska nära.. och så inser man att den personen är en av de falskaske människor som finns, det måste ju ha hänt fler än mig eller hur??..

sitter och får nästan tårar i ögonen för jag trodde att denne "någon" faktiskt brydde sig, jag borde säga upp kontakten totalt med dig men tyvärr vet du inte om att jag vet....undrar hur saker skulle se ut då??? skulle du kunna förklara dig, erkänna eller bara ljuga mig rätt upp i ansiktet som tydligen så många gånger förr

jag trodde vi faktiskt kom överrens och kunde vara ärliga mot varandra... fy fan för falsk "vänskap"! Är det bara jag som inte kan förstå hur någon kan kasta bort allt totalt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0