börjat renovera!

Igår tog de ut det mesta av alla kvarvarande grejer i huset, så nu har jag börjat slipa väggar och målat i garderoberna. Efter skolan idag ska jag fara till Birsta och köpa spackel och mer vitfärg.

något jag har upptäckt i år är hur snikna och otrevliga människor det finns i min släkt, ibland är det så att man verkligen skäms... Trodde faktiskt att vissa kunde visa lite medmänsklighet och inte var så omogna, men oj så fel jag kunde ha!!  Önskar faktiskt ibland att jag var liten igen och inte förstod vad det var som hände, vil tillbaka till då allt faktiskt var bättre...

Nåja för att bli lite positiv igen så blir det högst troligen sushi innan jag beger min mot Birsta, då kanske min dag blir räddad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0